wpb2a9b0a6.png

 

 

 

 

 

wpca97cd45.jpg
wpbc5ce9ca.jpg
wpcaa386a2.jpg
wpf6323bd1.png
wp94503d85.png

Contact: E   ruudvanmaaren@vmtravel.nl - T  +31-6 14 64 77 56

Informatie: Algemene voorwaarden - Disclaimer - Privacy - Over ons

Diensten: Sport - Delegaties - Events - Maatwerk

 

© 2014 - 2018 Alle rechten voorbehouden/All rights reserved

wp24737305.jpg
wp67cfc5c8.png
wp191468be.png

VMTRAVEL                            CUSTOMISED TRAVEL SERVICES

wp67cfc5c8.png

12.5. Het niet tijdig betalen van de factu(u)r(en) kan tot gevolg hebben dat de Overeenkomst per direct door VM Travel ontbonden kan worden, zonder dat VM Travel gehouden is enige financiële vergoeding aan de Opdrachtgever te betalen.
12.6. Alle kosten voortvloeiende uit artikel 12.5 komen voor rekening van de Opdrachtgever.

Artikel 13: Klachtenprocedure en geschillen
13.1. Indien een Opdrachtgever een wezenlijke onvolkomenheid in de uitvoering van de Overeenkomst constateert of een klacht heeft, dient de Opdrachtgever dit terstond te melden aan:
A) de betrokken dienstverlener ter plekke, en/of
B) de vertegenwoordiger van VM Travel ter plekke.
13.2. Mocht de geconstateerde onvolkomenheid in de uitvoering van de Overeenkomst of de klacht, binnen redelijke termijn niet of niet naar behoren worden opgelost en afbreuk doen aan de kwaliteit van de reis, dan dient de Opdrachtgever VM Travel zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. Hiervoor staat in de Overeenkomst een telefoonnummer vermeld. De communicatiekosten worden door VM Travel vergoed, tenzij blijkt dat deze redelijkerwijs niet hadden behoeven te worden gemaakt.
13.3. Als er geen afdoende oplossing wordt gevonden, kan de Opdrachtgever, binnen 1(één) maand na de reis, schriftelijk melding doen van het voorval, inclusief motivatie van eventuele schade. De klacht kan worden gestuurd naar:
info@vmtravel.nl
13.4. Alle arrangementen, producten en/of diensten die geen onderdeel uitmaken van de Overeenkomst, al dan niet door de Opdrachtgever of mede-reiziger(s) geboekt, en zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van VM Travel, vallen buiten iedere schadevergoeding.
13.5. VM Travel wijst erop dat de Opdrachtgever voor constatering van onvolkomenheden in de uitvoering van overeenkomsten met derden, al dan niet door bemiddeling van VM Travel, zich dient te wenden tot de desbetreffende dienstverlener en dat VM Travel hierin geen partij is.
13.6. En geschil bestaat indien één van de Partijen dat schriftelijk bij de andere partij bekend maakt.
13.7. Partijen zullen een geschil strikt vertrouwelijk behandelen, zonder daar naar derden toe enige inhoudelijke mededelingen over te doen.
13.8. Partijen zullen een geschil door overleg uitputtend pogen op te lossen, al dan niet door tussenkomst van een, door beide Partijen, aanvaarde mediator.
13.9. Pas als Partijen, na eventuele tussenkomst van een mediator, geen andere weg meer zien dan inschakeling van een rechterlijke macht, zullen partijen onvoorwaardelijke medewerking daaraan verlenen.
13.10. Op alle geschillen tussen de Opdrachtgever en VM Travel is het Nederlands recht van toepassing.

 

EINDE.

 

 

 

Algemene Voorwaarden

(vervolg)